Masz pytaniadotyczące tworzenia strony?    Napisz mi w komentarzu.

1. Pisz językiem korzyści.

 

Zdecydowałeś się sam napisać treść na swoją stronę? Świetnie, ale… postaw się w roli swojego odbiorcy!

Ty postrzegasz swoją firmę inaczej niż Twój klient, jesteś z niej dumny i chcesz się pochwalić swoimi osiągnięciami. Twój odbiorca najprawdopodobniej właśnie przegląda piątą lub dziesiątą stronę, która zaczyna się od “nasza firma istnieje na rynku od… świadczymy usługi na najwyższym poziomie” itp.

 

Zamiast pisać nudny opis, pokaż klientowi, jakie korzyści uzyska, wybierając Twoją firmę, w czym jest ona lepsza od konkurencji. Pokaż zalety współpracy z Tobą i przekonaj klienta do wyboru Twojej oferty. Korzyści powinny być przedstawione w przyjazny dla oka sposób, warto także umieścić przed nimi nagłówek.

 

  • wypisz korzyści jakie zyska klient, wybierając Twoją ofertę
  • przedstaw korzyści w przyjaznej dla oka formie (np. w widocznych punktach, z szeroką interlinią lub dodatkiem graficznym)
  • korzyści poprzedź widocznym nagłówkiem np. "dlaczego warto skorzystać z naszych usług?"

 

 

2. Twórz atrakcyjne opisy. 

 

Na stronie głównej powinna się znaleźć tylko krótka informacja, czym zajmuje się firma. Jeśli klient pozna korzyści, jakie płyną ze współpracy z firmą, będzie chciał poczytać o niej więcej w zakładce "o nas" lub "o firmie". 

 

Klienci nie czytają opisów „od deski do deski” lecz skanują je zwokiem wyłaniając najwazniejsze informacje. 

Postaraj się jednak pisać w sposób bardzo atrakcyjny dla oka. Długie bloki tekstu i nudne opisy są nieczytelne dla internautów.  Twórz krótkie kilkuzdaniowe opisy poprzedzone nagłówkami. Dziel stronę na mniejsze sekcje, dodawaj elementy graficzne, zdjęcia, ikony. Twoim zadaniem jest stworzyć opis, który będzie jak najbardziej przystępny dla oka, tak aby twój klient dotarł do końca, zanim zorientuję się, że właśnie przeczytał cały opis.

 

  • zadbaj o przejrzysty układ treści
  • podziel tekst na nagłówki i krótkie opisy, stosuj śródtytuły i wyliczenia
  • stosuj pogrubienie dla ważnych słów lub zdań
  • dodaj elementy graficzne jak ikony lub zdjęcia. 

 

3. Umieść wezwanie do działania

 

Nawet jeśli tworzysz prostą stronę internetową, umieść na niej wezwanie do działania. Wyobraź sobie, że klient właśnie znalazł się na Twojej stronie www, przeanalizował korzyści, jakie płyną z Twojej oferty i jest gotów zadzwonić i dowiedzieć się więcej, aby mu to ułatwić, umieść na swojej stronie wezwanie do działania. Przykład: masz pytania, zadzwoń (i numer telefonu z odnośnikiem). Przycisk z wezwaniem do akcji może być jeszcze skuteczniejszy, jeśli umieścisz go pod opisem korzyści, możesz także dodać w pobliżu opinie zadowolonych klientów.

 

  • umieść na stronie widoczny przycisk lub link z wezwaniem do działania
  • przycisk umieść po przedstawieniu pakietu korzyści 
  • wzmocnij wezwanie poprzez opinię klienta lub gwarancję satysfakcji

 

 

4. Zadbaj o opinie

 

Pewnie nie raz robiłeś zakupy online, czy zdarzyło Ci się czytać opinie? Czy zdarzyło ci się sprawdzać wybrany produkt lub sklep? Dokonując wyboru, najpierw określamy swoje wymagania, ale jeśli wybór produktów wciąż jest duży, decydujące okazują się opinie. Wyobraź sobie, że szukasz aparatu i udało Ci się ograniczyć wybór do 5 modeli o podobnych parametrach, jeden z nich ma ogromną ilość fantastycznych opinii. Jest duże prawdopodobieństwo, że wybierzesz właśnie ten model.

 

W internecie Twój klient może wybierać spośród setek firm, stron i reklam. Pozytywne opinie o firmie pomogą Ci zdobyć zaufanie klientów. Jeśli decydujesz się umieścić na stronie testymoniale, muszą one być autentyczne. Zamiast testymoniali, możesz także wykorzystać opinie z google czy serwisu opineo.

 

  • zamieść na stronie opinie klientów 
  • pokaż znane marki, z którymi współpracuje Twoja firma
  • zbieraj "gwiazdki" i opinie w google

 

 

5. Podaruj wartość

 

Jeżeli chcesz budować swoją markę i przewagę nad konkurencją, pokaż swoim odbiorcom, że jesteś ekspertem w tym co robisz. Daj im jakąś wartość, która sprawi, że zapamiętają Twoją firmę i chętnie wrócą na twoją stronę.

 

Mogą to być na przykład darmowe porady, które pomogą rozwiązać problemy klientów. Jeśli jesteś hydraulikiem i wiesz, że sezon grzewczy dla wielu Twoich klientów oznacza problemy z piecem, zapowietrzone grzejniki albo zablokowane zawory. Dodaj na swojej stronie porady dotyczące konserwacji, ustawień pieca lub odpowietrzania instalacji. Możesz nawet pójść o krok dalej i zaproponować swoim klientom, aby zostawili email, a Ty przypomnisz im o konserwacji we właściwym czasie. Dzięki temu nie tylko zdobędziesz zaufanie potencjalnych klientów, ale także zaczniesz budować z nimi relacje, a kiedy naprawdę pojawi się problem… będą wiedzieli do kogo się zwrócić.

 

  • umieść na stronie wartościowy dodatek np. darmowe porady, video, ebook
  • upewnij się, że Twój bonus odpowiada na potrzeby Twoich klientów

 

5 sposobów na zwiększenie skuteczności Twojej strony internetowej

13 grudnia 2017
szablon strony dla architekta

CHCĘ OTRZYMAĆ RABAT 30%

Cześć, jestem Joanna,

pomogę Ci zbudować Twoją stronę i sklep. 

Kliknij, zarejestruj się w webwave

i odbierz 30% rabatu na hosting!

jak stworzyć stronę www

Od kilku lat two­rzę strony inter­ne­towe. Zało­ży­łam ten blog po to, aby poka­zać Ci, że Ty też możesz zro­bić wła­sną witrynę i wcale nie jest to takie trudne.

Nikt nie zna Two­jej firmy lepiej niż Ty prawda? Jeśli szu­kasz prostej instruk­cji, od razu zacznij tutaj. Możesz też przej­rzeć moje posty  i spraw­dzić co jesz­cze Cię inte­re­suje.

Zastanawiasz się jak stworzyć stronę internetową krok po kroku? Dobrze trafiłeś! Dzięki mojemu blogowi stworzysz samodzielnie wspaniałą stronę internetową!

jak stworzyć stronę krok po kroku

Korzystając z moich poradników stworzysz niesamowitą stronę internetową

zupełnie od postaw, krok po kroku.

Jak stworzyć  stronę internetową?

jak stworzyć stronę internetową

ZACZNIJ TERAZ

Joanna

Lewandowska